تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی
پایان نامه توسعه بازاریابی با استفاده از فرایند سیستماتیکی هوش رقابتي و آینده نگاری


پایان نامه توسعه بازاریابی با استفاده از فرایند سیستماتیکی هوش رقابتي و آینده نگاری/در زیر به مختصری چکیده، تعداد صفحات، فرمت فایل و فهرست مطالب آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است:خلاصه و چکیده تحقیق:توسعه هوشمندي رقابتي و آینده نگاری منجر به ایجاد تصویری کامل از وضعیت فعلی و آتی صحنه رقابت در پیش روی مدیران برای تصمیم گیری بهتر می شود. به خدمت گرفتن هوشمندي رقابتي و آینده نگاری منجر به تشخیص استراتژی های كوتاه مدت و بلند مدت بازاریابی می گردد. درتحقیق حاضرکه از نوع تحقیقات موردی می باشد، محقق با پایلوت قرار دادن ( شرکت نازنین) به بررسی رابطه بین هوشمندي رقابتي و آینده نگاری با توسعه بازاریابی در شرکت نازنین پرداخته است. محقق جهت بررسی این رابطه فرضیاتی را مطرح نموده و در

ادامه مطلب  
دانلود پاورپوينت مفاهیمی جدید در سازمانها


 دسته بندی : پاورپوينت نوع فایل:  ppt _ pptx ( قابلیت ویرایش )  قسمتی از اسلاید پاورپوينت :  تعداد اسلاید : 33 صفحه1 نگاهی کوتاه بر مفاهیمی جدید در سازمانها 2 هوشمندي کسب و کار- BI هوشمندي رقابتي – CI مدیریت محتوا – CMS Data Warehouse مدیریت دانش – Knowledge Management نگاهی کوتاه بر مفاهیمی جدید در سازمانها 3 هوشمندي کسب و کار – Business Intelligence معرفی موثر بر وضعیت رقابتي و ساختار سازمان جهت استفاده بهینه از انبوه اطلاعات جهت کسب مزیت رقابتي و افزایش بهره وری موثر در کاهش پیچیدگی اطلاعات و ایجاد چابکی در سازمان جهت کمک به استفاده منطقی از داده های ایجادشده از سیستمهای مدیریت مشتری و کسب و کار الکترونیکی دارای نگرش بر زنجیره ارزش کل شبکه ها

ادامه مطلب  
دانلود مفاهیمی جدید در سازمانها


 دسته بندی : پاورپوينت نوع فایل:  ppt _ pptx ( قابلیت ویرایش )  قسمتی از اسلایدر متن پاورپوينت :  تعداد اسلاید : 33 صفحه1 نگاهی کوتاه بر مفاهیمی جدید در سازمانها 2 هوشمندي کسب و کار- BI هوشمندي رقابتي – CI مدیریت محتوا – CMS Data Warehouse مدیریت دانش – Knowledge Management نگاهی کوتاه بر مفاهیمی جدید در سازمانها 3 هوشمندي کسب و کار – Business Intelligence معرفی موثر بر وضعیت رقابتي و ساختار سازمان جهت استفاده بهینه از انبوه اطلاعات جهت کسب مزیت رقابتي و افزایش بهره وری موثر در کاهش پیچیدگی اطلاعات و ایجاد چابکی در سازمان جهت کمک به استفاده منطقی از داده های ایجادشده از سیستمهای مدیریت مشتری و کسب و کار الکترونیکی دارای نگرش بر زنجیره ارزش کل شبکه های مرت

ادامه مطلب  
پاورپوينت مفاهیمی جدید در سازمانها


 دسته بندی : پاورپوينت نوع فایل:  ppt _ pptx ( قابلیت ویرایش )  قسمتی از اسلاید پاورپوينت :  تعداد اسلاید : 33 صفحه1 نگاهی کوتاه بر مفاهیمی جدید در سازمانها 2 هوشمندي کسب و کار- BI هوشمندي رقابتي – CI مدیریت محتوا – CMS Data Warehouse مدیریت دانش – Knowledge Management نگاهی کوتاه بر مفاهیمی جدید در سازمانها 3 هوشمندي کسب و کار – Business Intelligence معرفی موثر بر وضعیت رقابتي و ساختار سازمان جهت استفاده بهینه از انبوه اطلاعات جهت کسب مزیت رقابتي و افزایش بهره وری موثر در کاهش پیچیدگی اطلاعات و ایجاد چابکی در سازمان جهت کمک به استفاده منطقی از داده های ایجادشده از سیستمهای مدیریت مشتری و کسب و کار الکترونیکی دارای نگرش بر زنجیره ارزش کل شبکه های مرتبط

ادامه مطلب  
پاورپوينت با موضوع هوشمندي بازار به منظور تعیین استراتژی و برنامه ریزی


    لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوينتنوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلاید : 36 اسلایدقسمتی از متن .ppt :هوشمندي بازار به منظور تعیین استراتژی و برنامه ریزیچگونه یک فرایند برنامه‌ریزی استراتژیک کارامد و پایدار ایجاد کنیم؟هوشمندي بازار چگونه شکل می‌گیرد؟چگونه هوشمندي بازار را در تدوین استراتژی و فرایند برنامه‌ریزی  بکار گیریم؟    جهانی شدن  Globalization    رشد سرسام آور تکنولوژی- بازار و مدیریت کردن     افزایش رقابت     انفجار اطلاعات    بدست آوردن مشتریان جدید    مزیت رقابتي از طریق خلاق

ادامه مطلب  
پاورپوينت درباره هوشمندي بازار به منظور تعیین استراتژی و برنامه ریزی


فرمت فایل :powerpoint (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 36 صفحهبخشی از اسلایدها:چگونه یک فرایند برنامه‌ریزی استراتژیک کارامد و پایدار ایجاد کنیم؟هوشمندي بازار چگونه شکل می‌گیرد؟چگونه هوشمندي بازار را در تدوین استراتژی و فرایند برنامه‌ریزی  بکار گیریم؟    جهانی شدن  Globalization    رشد سرسام آور تکنولوژی- بازار و مدیریت کردن     افزایش رقابت     انفجار اطلاعات    بدست آوردن مشتریان جدید    مزیت رقابتي از طریق خلاقیت و نوآوری فرایند مستمر استراتژیک برای بکارگیری هوش به منظور ایجاد ارزشهای استراتژیک برای سهولت در تصمیم گیریهای دراز مدت را هوشمندي استراتژیک گویند.از دیدگاه فرایند

ادامه مطلب  
مبانی نظری و پیشینه هوش رقابتي


مبانی نظری و پیشینه هوش رقابتي40 صفحههمراه با منابعتاریخچههوشمندي رقابتي مفهوم جدیدی نیست. شرکتها همیشه سعی داشته اند بدانند که رقبای آنها چه می کنند. این مفهوم از دهه 1980 جای خود را در محافل آکادمیک باز کرد. برخی از نویسندگان ادعا کرده‌اند مایکل پورتر(1980) محقق معروف مدیریت استراتژیک، با معرفی نیروهای پنج گانه رقابتي و استراتژیهای ژنریک، مفهوم هوشمندي رقابتي را خلق کرده است. پورتر در ایجاد انجمن متخصصان هوشمندسازی رقابتي [1]سال 1986 پیشگام بوده و نخستین شماره مجله هوشمندي رقابتي را در سال 1990 منتشر ساخته است(پیروت و دیگران[2]،2002،58-747 ). بعضی کشورها، نظیر فرانسه، ژاپن، سوئد و ایالات متحده در استفاده از سیستم‌های هوشمند رقابتي پیشرفتهای قابل ملاحظه ای داشته اند. در این کشورها، هوشمندي رقابتي جایگاه خود را به عنوان یک عامل

ادامه مطلب  
مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع هوش رقابتي


مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع هوش رقابتيتوضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو مقالهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)نوع فایل word  در44 صفحه و قابل ویرایش با فرمت docقسمتی از متن مبانی نظری و پیشینههوش رقابتيتاریخچههوشمندي رقابتي مفهوم جدیدی نیست. شرکتها همیشه سعی داشته اند بدانند که رقبای آنها چه می کنند. این مفهوم از دهه 1980 جای خود را در محافل آکادمیک باز کرد. برخی از نویسندگان ادعا کرده‌اند مایکل پورتر(1980) محقق معروف مدیریت استراتژیک، با معرفی نیروهای پنج گانه رقابتي و است

ادامه مطلب  
پاورپوينت هوشمندي بازار به منظور تعیین استراتژی و برنامه ریزی


لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوينتنوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلاید : 36 اسلاید قسمتی از متن .ppt :  سوالات کلیدیچگونه یک فرایند برنامه‌ریزی استراتژیک کارامد و پایدار ایجاد کنیم؟هوشمندي بازار چگونه شکل می‌گیرد؟چگونه هوشمندي بازار را در تدوین استراتژی و فرایند برنامه‌ریزی  بکار گیریم؟مسائل مرتبط با رقابت پذیری خارجی در حال حاضرجهانی شدن Globalization رشد سرسام آور تکنولوژی- بازار و مدیریت کردن افزایش رقابت انفجار اطلاعات بدست آوردن مشتریان جدید مزیت رقابتي از طریق خلاقیت و نوآورینقش هوشمندي در تعیین استراتژی بسیار حیاتی است به خصوص در حال حاضر كه تغییرات محیط های كسب و كار به سرعت در حال شكل گیری است. به همین دلیل  هوشمندي است

ادامه مطلب  
دانلود تحقیق هوش مصنوعی


هوش مصنوعی :« هوش مصنوعی، دانش ساختن ماشین‌‌ ها یا برنامه‌های هوشمند است. »هر دوی این نكات كماكان مبهم و قابل پرسشند. آیا تنها این نكته كه هوشمندترین موجودی كه می‌شناسیم، انسان است كافی است تا هوشمندي را به تمامی اعمال انسان نسبت دهیم؟ حداقل این نكته كاملاً واضح است كه بعضی جنبه‌های ادراك انسان همچون دیدن و شنیدن كاملاً ضعیف‌تر از موجودات دیگر است. علاوه بر این، كامپیوترهای امروزی با روش‌هایی كاملاً مكانیكی(منطقی) توانسته‌اند در برخی جنبه‌های استدلال، فراتر از توانایی‌های انسان عمل كنند. بدین ترتیب، آیا می‌توان در همین نقطه ادعا كرد كه هوش مصنوعی تنها نوعی دغدغه علمی یا كنجكاوی دانشمندانه است و قابلیت تعمق مهندسی ندارد؟(زیرا اگر مهندسی، یافتن روش‌های بهینه انجام امور با

ادامه مطلب  
صفحات ادامه نتايج:  1 
logo-samandehi