تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی
تحقیق در مورد نظریة مطلوبیت و رجحان


فرمت فایل:WORD(قابل ویرایش)تعداد36 صحفه     چكیده: در دنیای واقعی واحدهای بازرگانی تحت شرایط عدم اطمینان فعالیت می كنند. لذا امر پژوهش در رابطه با تقاضای واحد تولیدی از اهمیت اساسی برخوردار است ، بدین منظور در این تحقیق پس از مطالعه مبانی نظری و تئوریك مربوط به تقاضا و اطلاعات اخذ شده در رابطه با واحد اقتصادی مورد مطالعه به مسایل و مشكلات عمده در امر تقاضا پرداخته می شود و در نهایت به استراتژی لازم جهت برنامه ریزی تولید و توسعه محصول و سایر شرایط اشاره می گردد.و به این نتیجه دست پیدا می كنیم كه با توجه به مشكلات مشاهده شده در بنگاههای اقتصادی می توان به فقدان چهارچوب علمی و نظری، در واحدهای اقتصادی در اقتصاد ایران اشاره نمود كه باعث به هدر رفتن بسیاری از منابع اقتصادی   می گردد.و اینجاست كه اقتصاد

ادامه مطلب  
جزوه اقتصاد خرد(قسمت دوم)


جزوه اقتصاد خرد(قسمت دوم)  قسمتی ازفهرست مطالب فصل اول: عرضه، تقاضا و تعادل .............................................................................................................12تقاضا ...........................................................................................................................................12عرضه...........................................................................................................................................13عوامل مؤثر در عرضه .........................................................................................................................13تعادل..........................................................................................................

ادامه مطلب  
پاورپوینت عرضه و تقاضا کشش درآمدی و کشش قیمتی


        نوع فایل:power pointقابل ویرایش:46 اسلاید قسمتی از اسلایدها:عوامل مؤثر بر تقاضا:1-قیمت کالا( Px ):قیمت هر کالا در شرایط عادی ، رابطه عکس با تقاضای آن کالا دارد که این همان قانون تقاضا می باشد.2- درآمد (I): با افزایش درآمد مصرف کننده ، قدرت خرید او برای کالای معمولی افزایش می یابد اما برای کالای پست تقاضای وی با افزایش درآمد، کاهش خواهد یافت.3- کالای جانشین (Ps):کالای جانشین، کالایی است که مصرف کننده تمایل به مصرف همزمان آن با کالای تقاضا شده را ندارد مثل گوشت مرغ و گوشت ماهی و یا شکر و قند . اگر قیمت شکر افزایش پیدا کند تقاضا برای قند افزایش می یابد.4- قیمت کالای مکمل(Pc): کالایی که به همراه کالای مورد تقاضا می باشد مکمل کالای مورد تقاضا میباشد مثل چای و قند. با افزایش

ادامه مطلب  
گزارش کار آموزی بازاریابی


گزارش کارآموزی در بازاریابی با فرمت قابل ویرایش ورد (word) و با پسوند Doc آماده شده و برای دانلود شما عزیزان بر روی سرورهای سایت قرار کرفته است. شما برای دانلود این گزارش کارآموزی/کارورزی لازم است ابتدا از طریق پایین صفحه پرداخت را انجام داده سپس لینک دانلود را مشاهده خواهید کرد و همچنین یک نسخه از آن به ایمیل شما ارسال خواهد شد.گزارش ذیل کاملا جامع و کامل بوده و از هر حیث تمام زیر زمینه های محل کارآموزی را پوشش می دهد شما پس از دانلود با استفاده از این گزارش آماده می توانید گزارشی جامع و کامل محیا ساخته و تحویل استادتان دهید یا با استفاده از این گزارش با طریق نوشتن یک گزارش کارآموزی حرفه ای آشنا شوید برای مشاهده بقیه گزارش های کارآموزی سایت ما می توانید از طریق منو کنار سایت و انتخاب گزینه کارآموزی های آماده به دیگر گزارش ها دسترسی داشته باشی

ادامه مطلب  
دانلود تحقیق در موردعرضه و تقاضا کشش درامدی و کشش قیمتی


نام فایل : عرضه و تقاضا کشش درامدی و کشش قیمتیفرمت : .pptتعداد صفحه/اسلاید : 46حجم : 3 مگابایتبه نام خدا عرضه و تقاضاکشش درآمدی و کشش قیمتیتقاضا (Demand):مقداری از یک کالا که یک فرد مایل است درطی یک دوره معین از زمان بخرد، که تابعی از قیمت کالا ، درآمد پولی او، قیمت سایر کالاها و سلیقه اش می باشد.حداکثر قیمتی که مصرف کننده حاضر است برای میزان معینی از کالا و خدمات در مدت زمان معین بپردازد تقاضا نامیده میشود، از طرف دیگر تقاضا را میتوان بیشترین مقداری از کالا و یا خدمت که مصرف کننده برای هر قیمت معین و در زمان معین حاضر است اخذ نماید نیز دانست.عوامل مؤثر بر تقاضا:1-قیمت کالا( Px ):قیمت هر کالا در شرایط عادی ، رابطه عکس با تقاضای آن کالا دارد که این همان قانون تقاضا می باشد.2- درآمد (I): با افزایش درآمد مصرف کننده ،

ادامه مطلب  
تحقیق درباره تحلیل اثرگذاری عوامل مؤثر بر عرضه و تقاضای كاربری های تجاری در توسعه منطقه ثامن


فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 58 صفحه       چکیدهسیاستگذاران برای دستیابی به قیمت و مقدار بهینه در بازارهای مختلف، از جمله بازار ساختمان سازی، به تجزیه و تحلیل عرضه و تقاضا می پردازند. در این تحقیق با استفاده از مصاحبه با کارشناسان كه از طریق روش گلوله برفی انتخاب شدند، عوامل موثر بر تقاضا و عرضه کاربری‎های تجاری منطقه ثامن بر اساس نظریه­های مطرح و  شناسایی شده و مورد بررسی قرارگرفته است. برای تحلیل كیفی نتایج مصاحبه­ها از روش كدگذاری تئوریك استفاده شد و بر همین اساس پرسشنامه تنظیم گردید. پس از بررسی پایایی پرسشنامه، شدت و مکانیزم تاثیرگذاری این عوامل مشخص گردید تا بتوان با تغییر موثرترین متغیرها، به بیشترین تاث

ادامه مطلب  
گزارش کار آموزی مدیریت بازار یابی


گزارش کارآموزی در مدیریت بازار یابی با فرمت قابل ویرایش ورد (word) و با پسوند Doc آماده شده و برای دانلود شما عزیزان بر روی سرورهای سایت قرار کرفته است. شما برای دانلود این گزارش کارآموزی/کارورزی لازم است ابتدا از طریق پایین صفحه پرداخت را انجام داده سپس لینک دانلود را مشاهده خواهید کرد و همچنین یک نسخه از آن به ایمیل شما ارسال خواهد شد.گزارش ذیل کاملا جامع و کامل بوده و از هر حیث تمام زیر زمینه های محل کارآموزی را پوشش می دهد شما پس از دانلود با استفاده از این گزارش آماده می توانید گزارشی جامع و کامل محیا ساخته و تحویل استادتان دهید یا با استفاده از این گزارش با طریق نوشتن یک گزارش کارآموزی حرفه ای آشنا شوید برای مشاهده بقیه گزارش های کارآموزی سایت ما می توانید از طریق منو کنار سایت و انتخاب گزینه کارآموزی های آماده به دیگر گزارش ها د

ادامه مطلب  
تحقیق درباره بررسی و ارزیابی تورم و راه های مقابله با آن


فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 20 صفحه        اشاره:تورم از جمله متغیرهایی است كه نه تنها توجه اقتصاددانان را به خود جلب كرده، بلكه به دلیل آثار و پیامدهای اجتماعی آن سیاستمداران نیز مایل‌هستند تغییرات تورم را بررسی كنند. درحقیقت تورم و گرانی چیزی نیست جز كاهش ارزش پول و در واقع ما با آن میزان پولی كه در اختیار داریم نسبت به چندماه یا چند سال قبل كالا‌ی كمتری می‌توانیم بخریم. تورم دو رقمی موجود در وضعیت فعلی كشور، به‌طور قطع، ازجمله دغدغه‌های اصلی دولت است. مهم‌ترین بحث در خصوص مهار تورم شناسایی علل آن است و در اقتصادی كه نتوان علت‌های وجود تورم را بررسی كرد، بحث از مبارزه با آن به بیراهه رفتن است. ضمن اینكه برای مهار تورم و

ادامه مطلب  
مقاله آشنایی کامل با اقتصاد خرد و مفاهیم آن


فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 25 صفحه        فصل اول : تقاضا ، عرضه ، تعادلتعریف تقاضا : مقدار کالا یا خدمتی است که با توجه به قیمت و سایرعوامل در هردوره خریداری میکنیم .تقاضا با نیاز تفاوت دارد . ما به کالاها و خدمات زیادی نیاز داریم ولی ممکن است تقاضا نکنیم . عوامل موثر بر تقاضا : مقدار تقاضا از هرکالا توسط هرفرد( (QXD ، بستگی به قیمت کالا(PX ) ، درامد (I )، قیمت سایرکالاها (PY )، تبلیغات (A)، انتظارات (E) و بسیاری عوامل دیگر دارد که میتوان به صورت زیر نوشت :QXD = F (PX, I, PY, A, E …) تابع تقاضا : اگر در رابطه بالا بجز قیمت بقیه پارامترها را ثابت فرض کنیم داریم :QXD = F (PX) رابطه قیمت و مقدار تقاضا ، معمولا رابطه عکس است بعبارت دیگر شیب منحنی تقاضا منفی اس

ادامه مطلب  
پاورپوینت اقتصاد خرد رشته مدیریت


       نوع فایل power point قابل ویرایش 257 اسلاید قسمتی از اسلایدهابهترین راه معرفی علم اقتصاد پرداختن به مفاهیم سه گانه زیر است:1-هزینه فرصت ((Opportunity cost :هزینه کامل انتخاب یک تصمیم خاص فایده از دست رفته ناشی از عدم انجام انتخاب دیگر می باشد.آنچه که ما با یک تصمیم یا انتخاب از دست می دهیم، هزینه فرصت آن انتخاب یا تصمیم خوانده می شود.بعنوان مثال دانشجویی که تصمیم به ادامه تحصیل می گیرد، از درآمد حاصل از کار احتمالی   که می توانست به انجام آن مبادرت نماید صرف نظر نموده یا چشم پوشی کرده است. دلیل مطرح شدن مفهوم هزینه فرصت: محدود بودن منابع در مقابل خواسته های بی شمار است.حرکت به سمت تعادل:1- اگر مازاد تقاضا در بازار باشد، آنگاه قیمت کالا بالا رفته و از یک سو تقاضای آن کاهش

ادامه مطلب  
صفحات ادامه نتايج:  1 
logo-samandehi